GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

czwartek, 26 marca 2015

MAJA

I kolejna lalka z typu tych podobnych do kogoś. To już jakaś przesada z mojej strony chyba.  Ale cóż.........
Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona, miałam garść informacji i dwa zdjęcia. Reszta wyszła ode mnie. Zamawiające (były dwie-do jednej lalki) bardzo zadowolone- a sama Maja? Zobaczymy.
Pierwszy raz robiłam transfer na tkaninie. Trochę słabo widać na zdjęciach, ale w rzeczywistości jest super.









4 komentarze:

  1. Wszystko śliczne a transfer pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, od Ciebie zawsze dobre słowo wypływa.

      Usuń
  2. Dopracowana w każdym szczególe:) super!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz!!!! Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia nowych postów.