GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

poniedziałek, 22 września 2014

WYNIKI MIĘTOWEGO CANDY

Powiem szczerze, że nie mam doświadczenia w tego typu zabawie, ale idąc śladem innych blogerek spisałam wszystkie osoby, które pozostawiły komentarz pod postem "MIĘTOWE CANDY".
Wypisałam je na karteczkach, a moje dziecko dokonało losowania.



 




Zwycięzca to :joolaa jak widać na zdjęciach. Proszę o kontakt i dane do wysyłki paczuszki z nagrodami.

Wszystkim Wam bardzo dziękuję za udział i miłe , ciepłe komentarze. Na pewno nie będzie to ostatnia zabawa u mnie, więc zaglądajcie.
Pozdrawiam Was serdecznie i działajcie artystycznie tak jak do tej pory. Wszystkie Was odwiedziłam na Waszych blogach i jestem pełna podziwu, że każda z Was ma wiele zdolności które realizuje mimo natłoku zadań.

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie!!! Nawet nie wiesz, jak się cieszę! Hurrrra!!!!!! Zaraz skrobnę do Ciebie :) Dziękuję tym małym łapeczkom, które wylosowały "moją" karteczkę :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jak zazdroszczę tych cudności!
    Ale gratuluję serdecznie :-)
    I dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciezczyni i dziękuje za zabawę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, szczęściara z wylosowanej. Wypasione prezenty na rozdawajkę przygotowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę :) Gratuluję zwyciężczyni! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę. A tobie joolaa gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz!!!! Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia nowych postów.