GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

LALKA Z KONIEM DLA NATALKI

Uszyłam dla mojej bratanicy lalkę z koniem i siodłem. Ona kocha konie i na nich jeździ, więc prezent musiał być adekwatny do jej pasji. Sama z resztą w jej wieku kochałam konie, więc szycie takiej lalki sprawiło mi mnóstwo frajdy. Do szycia konia podchodziłam dwa razy, ale udało się. Natalia zachwycona a ja szczęśliwa.
Sesja zdjęciowa jest dość długa , ale wytrzymajcie.
 




 










5 komentarzy:

  1. sliczna i lala i konik -jak z westernu - dziekuje za odwiedziny i zapraszam czesciej - pozdrawiam cieplo Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny koń :) i jakie rewelacyjne siodło :) i ta grzywa - można zaplatać warkocze :) A panienka przepiękna - jak każda Twoja praca Kochana :) Buziaki "*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się-właśnie otrzymałam zamówienie na taką lalkę z koniem- a z siodła jestem naprawdę dumna. Pozdrawiam Cię Aniu i dziękuję, że zaglądasz.

      Usuń
  3. Koń oraz siodło są bez porównania. Zresztą lalka też brak słów. Nigdy nie widziałam żeby ktoś miał taki talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. uciekł mój komentarz... a pisałam, że jestem oczarowana, zachwycona i ... sama nie wiem... cudne siodło, piękna lal i rasowy rumak! SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz!!!! Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia nowych postów.