GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

czwartek, 24 lipca 2014

ZWARIOWANA NASTKA

Witam Was kochani i na początek bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i słowa uznania. Zaglądam do Was przy okazji i odkrywam, że jest mnóstwo utalentowanych osób które zachwycają swoimi dziełami a to bardzo miłe.
Dzisiaj przedstawiam szaloną , zwariowaną, roztarganą Nastkę. Szczególnie jej oczy są rozbiegane.
Dostałam takie oczy od zaprzyjaźnionej osóbki i pomyślałam, że trzeba dać im życie.
Stąd lalka o zupełnie innym charakterze niż moje Tildowe szykowne panienki.
Nastka jest rozbierana jak widać i może być przytulanką dla jakiejś energicznej  dziewczynki...





 Sukienka na zmianę










1 komentarz:

  1. przybywam do ciebie od Ani z plonacych motyli i jestem pod wielkim wrazeniem tyle slicznych lal u ciebie wiec pozwoloe sobie zostac na dluzej a ciebie zapraszam do mnie - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz!!!! Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia nowych postów.